Stare porzekadło mówi „najlepszy klient to stały klient”. Co decyduje o tym, czy nasz salon, czy ośrodek stanie się stałym miejscem wizyt? Niewątpliwie ciekawa oferta, atrakcyjne miejsce i wystrój mają znaczenie ale nie tylko.
O tym jak dany klient poczuje się u nas przede wszystkim decyduje jego relacja z personelem.
Oczywiste jest, że obsługa ma być miła i życzliwa, ale potrzebne jest jeszcze coś w kontakcie klient – kosmetyczka (masażysta, kosmetolog, etc.) co powoduje, że klient czuje się dobrze rozumiany i będzie chciał do nas wrócić.
Tym czymś są umiejętności interpersonalne służące budowaniu relacji z klientami m.in. rozpoznawanie potrzeb klienta, odczytywania sygnałów niewerbalnych, uważne słuchanie i przyjmowanie krytyki etc.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników salonów kosmetycznych i ośrodków spa, rehabilitacyjnych, którzy chcą rozwinąć umiejętności przydatne w budowaniu relacji z klientem.
Termin: do uzgodnienia
Czas trwania: I dzień /09:00-17:00 (proponowane godziny)
Celem szkolenia jest:
- nabycie umiejętności umożliwiających rozpoznanie potrzeb klienta;
- zwiększenie satysfakcji z kontaktów z klientami;
- poznanie technik służących usprawnieniu kontaktów z klientem m.in. skutecznego przekazywania informacji i przyjmowania krytyki;
- zwiększenie świadomość swoich mocnych i słabych stron w kontaktach międzyludzkich;
- nabycie umiejętności rozpoznawania różnych typów klientów i sposoby postępowania z nimi;
Trener:Ewelina Zaleciło – szkoleniowiec, licencjonowana trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, psychoterapeutka, mgr resocjalizacji. Od ponad 9 lat prowadzi szkolenia, warsztaty psychoedukacyjne i wykłady dla firm i instytucji m.in z zakresu; psychologii stresu i wypalenia zawodowego, kontaktu z klientem, pracy z grupą, autoprezentacji. Współpracowała m.in. z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, Akademią Sztuk Pięknych, „Szkołą Trenerów Biznesu” Fundacji FRDL oraz Stowarzyszeniem OPTA.
Cena szkolenia:300 pln
W cenę wliczono:
- materiały szkoleniowe;
- certyfikat ukończenia szkolenia;
- serwis kawowy, lunch;
- indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia.
Zapisy na szkolenie przyjmujemy na adres:
dodatkowe informacje pod numerem
(22)3949128
Ilość miejsc ograniczona,
wypełnij formularz Newsletter, aby otrzymywać aktualne informacje