„Zadowolony klient i ja – o budowaniu relacji z klientami ”

Stare porzekadło mówi „najlepszy klient to stały klient”. Co decyduje o tym, czy nasz salon, czy ośrodek stanie się stałym miejscem wizyt? Niewątpliwie ciekawa oferta, atrakcyjne miejsce i wystrój mają znaczenie ale nie tylko.
O tym jak dany klient poczuje się u nas przede wszystkim decyduje jego relacja z personelem.

Oczywiste jest, że obsługa ma być miła i życzliwa, ale potrzebne jest jeszcze coś w kontakcie klient – kosmetyczka (masażysta, kosmetolog, etc.) co powoduje, że klient czuje się dobrze rozumiany  i będzie chciał do nas wrócić.

Tym czymś są umiejętności interpersonalne służące budowaniu relacji z klientami m.in. rozpoznawanie potrzeb klienta, odczytywania sygnałów niewerbalnych, uważne słuchanie i przyjmowanie krytyki etc.

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników salonów kosmetycznych i ośrodków spa, rehabilitacyjnych, którzy chcą rozwinąć umiejętności przydatne w budowaniu relacji z klientem.

Termin: do uzgodnienia

Czas trwania: I dzień /09:00-17:00 (proponowane godziny)

Celem szkolenia jest:

  • nabycie umiejętności umożliwiających rozpoznanie potrzeb klienta;
  • zwiększenie satysfakcji z kontaktów z klientami;
  • poznanie technik służących usprawnieniu kontaktów z klientem m.in. skutecznego przekazywania informacji i przyjmowania krytyki;
  • zwiększenie  świadomość swoich mocnych i słabych stron w kontaktach międzyludzkich;
  • nabycie umiejętności rozpoznawania różnych typów klientów i sposoby postępowania z nimi;

Trener:Ewelina Zaleciło – szkoleniowiec, licencjonowana trenerka Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, psychoterapeutka, mgr resocjalizacji. Od ponad 9 lat prowadzi szkolenia, warsztaty psychoedukacyjne i wykłady dla firm i instytucji m.in z zakresu; psychologii stresu i wypalenia zawodowego, kontaktu z klientem, pracy z grupą, autoprezentacji.  Współpracowała m.in. z Wyższą Szkołą Zawodową Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia, Akademią Sztuk Pięknych, „Szkołą Trenerów Biznesu” Fundacji FRDL oraz Stowarzyszeniem OPTA.

Cena szkolenia:300 pln

W cenę wliczono:

  • materiały szkoleniowe;
  • certyfikat ukończenia szkolenia;
  • serwis kawowy, lunch;
  • indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia.

Zapisy na szkolenie przyjmujemy na adres:

mgsd@mgsd.pl,

dodatkowe informacje pod numerem

(22)3949128

Ilość miejsc ograniczona,

wypełnij formularz Newsletter, aby otrzymywać aktualne informacje